Expect More
Persoonlijk advies van ervaringsdeskundige
Award winnende en gerenommeerde merken
Veilige producten (NEN- gecertificeerd)
Achteraf betalen via Afterpay!
Niet goed, geld terug garantie

Klantenservice

Binnen de Klantenservice pagina vind je onze Frequently Asked Questions (FAQ) waarmee je snel zelf een antwoord op je vraag kunt vinden. Tevens vind je hier informatie over de afhandeling van eventuele klachten en onze Privacy Policy. Staat jouw vraag er niet bij mail dan gerust je vraag naar info@jillxox.nl. Via e-mail kan je ons altijd het beste bereiken of via Facebook. We beantwoorden je vragen op maandag, dinsdag en donderdag tussen 09.00-12.00 uur. Op woensdag, vrijdag en in het weekend is het kantoor van Jillxox gesloten. Bestellingen worden altijd verzonden van maandag tot en met vrijdag. Heb je jouw bestelling 3 dagen na plaatsing nog niet ontvangen, meld dit dan bij ons zodat we kunnen kijken waar het mis gaat. Gebruik bij correspondentie altijd je bestelnummer zodat we jouw bestelling er bij kunnen pakken en je vraag beter kunnen beantwoorden.

Retourneren

Ruilen of retourneren kan altijd binnen 14 dagen. Zie voor de voorwaarden onze ruilen en retour pagina. 


Kan ik veilig winkelen bij Jillxox
Ja.De online boutique van Jillxox voldoet aan alle voorwaarden die Stichting Webshop Keurmerk aan betrouwbare webwinkels stelt.  Als aangesloten lid en drager van het Webshop Keurmerk, weet je als klant van onze webtique zeker dat:
- je veilig kan betalen;
- bij welk bedrijf je winkelt; 
- je privacy gewaarborgd is;
- er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling; 
- de Keurmerk-code door Jillxox moet worden nageleefd; Met andere woorden
- je een afkoelingsperiode (Herroepingsrecht) van 14 dagen hebt;
 
Met andere woorden, dat je veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet en dus bij Jillxox. Je kan via deze link het keurmerk van Jillxox controleren om jezelf van onze betrouwbaarheid en jouw veiligheid te verzekeren. Vul gewoon de naam van het bedrijf in dat je wilt controleren bij 'Zoek naar aangesloten webshops'. 
 
Webshop keurmerk
Jillxox draagt het stichting webshop trustmark keurmerk. Dit keurmerk is geldig voor zowel Nederland als België. Doordat Jillxox het webshop trustmark mag voeren, mag zij tevens het europese European Trustmark voeren. Dankzij deze keurmerken heb je als klant nog meer zekerheid dat je veilig kunt winkelen bij Jillxox. 

 
 
 
Moet ik klant zijn/ een account aanmaken om bij Jillxox te kunnen winkelen?
Wij willen het je zo gemakkelijk mogelijk maken en verplichten je daarom niet om eerst klant te worden voordat je bij Jillxox mag winkelen. Iedereen kan dus winkelen zonder klant te worden/ een account aan te maken. Persoonlijke kortingscodes vragen echter wel om een klantregistratie omdat we alleen zo kunnen registreren wie zijn kortingscode heeft gebruikt en wie niet. Dus heb je een persoonlijke kortingscode ontvangen, registreer je dan eerst door een account aan te maken.
 
Garantie
Wanneer je bij Jill xox winkelt mag je een deugdelijk product verwachten. Het kan echter voorkomen dat je een product ontvangt dat niet werkt zoals het zou moeten. Om dit te kunnen beoordelen vragen we je altijd om beeldmateriaal aan te leveren of om ons het artikel toe te zenden. Jill xox hanteert voor ondeugdelijke producten altijd de fabrieksgarantie. Dit betekent dat wij ons beroepen op de garanties die door de fabrikant worden afgegeven. De garantie is terug te vinden in de bijgesloten productinformatie en verschilt per product of mail Jill xox voor meer informatie. 
 
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Via Jillxox ontvang je direct na het plaatsen van jouw bestelling een automatisch gegenereerde bevestiging per e-mail. Geen bevestigingsmail ontvangen dan is er geen bestelling geplaatst. Mocht je als consument per ongeluk een dubbele bestelling plaatsen dan ontvang je natuurlijk het teveel betaalde van Jillxox weer terug.
 
Ik heb geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Bevestigingen worden automatisch verzonden. Soms kan het voorkomen dat een bericht wordt gezien als Ongewenst/ SPAM. Kijk eerst of de mail van Jillxox in jouw SPAM box of Ongewenste berichten map is terechtgekomen. Vind je ook daar geen bevestigingsmail, stuur ons dan een mail met daarin de naam waarmee je een bestelling hebt geplaatst en het tijdstip. In de meeste gevallen zal echter blijken dat er daadwerkelijk geen bestelling heeft plaatsgevonden.
 
Kan ik op een ander adres laten bezorgen?
Ja. Je kan jouw bestelling op een ander adres dan dat van jezelf laten bezorgen. In het Betaalproces heb je de mogelijkheid om een ander adres in te vullen als Bezorgadres/ Afleveradres indien je aangeeft dat dit niet gelijk is aan het Factuuradres.
 
Ik kan mijn pakketbestelling niet traceren
Zodra je pakketbestelling wordt verzonden ontvang je van Jillxox een mail met daarin de track & trace code. Soms duurt het even totdat er informatie verschijnt over de locatie van jouw bestelling. Over het algemeen kan je er van uit gaan dat wanneer je een track & trace code hebt ontvangen, jouw pakketbestelling de volgende dag geleverd zal worden. Na 20.00 is er meestal meer informatie over jouw zending. 
 
Hoe kan ik jullie bereiken?
Om vragen snel te beantwoorden kiezen we ervoor om enkel bereikbaar te zijn via email of facebook.com/jillxox.nl. Hierdoor kunnen we eventueel meerdere klanten in dezelfde tijd te woord staan, wat zorgt voor een snellere afwikkeling van vragen. 

In verband met vakanties/ trainingen kan Jillxox minder goed bereikbaar zijn of zelfs gesloten. Op de Bestellen en Bezorgen pagina vind je meer informatie over (feest)dagen waarop Jillxox volledig gesloten is en er dus geen verzendingen plaatsvinden. We doen ons best om jou als klant hier zo min mogelijk hinder van te laten ondervinden. LET OP: Jillxox maakt geen gebruik van een voicemail. Onze excuses voor het ongemak.
 
Privacy Policy
In onze privacy policy staat beschreven wat Jillxox met de gegevens doe die je vrijwillig aan ons verstrekt. Denk hierbij aan gegevens die nodig zijn om een bestelling bij je thuis te kunnen bezorgen of privacy gevoelige gegevens die van belang zijn om gebruik te kunnen maken van de verschillende betaalmethoden. Maar ook gegevens die we verzamelen om de online shopbeleving bij Jillxox te optimaliseren en je te informeren over leuke acties ed. Meer hierover lees je in onze Privacy policy welke je hier kan bekijken.
 
Kan ik via i-Deal betalen?
Ja. Kijk voor andere betaalwijzen bij Betalen.
 
Kan ik achteraf betalen?
Ja. Door tijdens het Betaalproces bij betaalmethode te kiezen voor Afterpay kan je gebruik maken van Achteraf betalen via acceptgiro. Je bestelling wordt dan direct gereed gemaakt voor verzending. Pas nadat je van ons jouw bestelling thuis hebt ontvangen, krijg je na ongeveer 14 dagen van Afterpay een digitale acceptgiro welke je dient te voldoen aan Afterpay. Kijk voor meer informatie bij Betalen.
 
Storing bij de bank. Wat nu?
Soms wil het nog wel eens voorkomen dat er een storing is bij de bank waardoor er geen betaling op dat moment mogelijk is. Indien je gebruik maakt van de betaaloptie via iDEAL of MrCash dan zul je dit direct merken. Maak je gebruik van overschrijving? Breng ons dan direct op de hoogte van deze storing zodat we hiermee rekening kunnen houden en we niet jouw bestelling ten onrechte aanzien als een Geannuleerde bestelling.
 
Levert Jillxox  ook buiten Nederland?
Ja. Jillxox levert op dit moment aan België en Duitsland. Meer informatie vind je in Bestellen en bezorgen.
 
Afterpay - "Bestelling geannuleerd". Wat nu?
Indien je een bestelling hebt geplaatst via Afterpay (Pay.nl) dan kan het voorkomen dat je bestelling wordt Geannuleerd. In dit geval heeft Jillxox  jouw bestelling in goede orde ontvangen en lijkt er ergens iets mis te gaan met de betaling via Afterpay. Je kan dan het beste contact opnemen met Afterpay zodat zij jou kunnen vertellen waarom jouw bestelling is Geannuleerd via 0900-4050602 (€0.70 cent per gesprek plus je gebruikelijke belkosten) of ga naar het consumentengedeelte van Afterpay en bekijk de vraag en antwoord pagina. 

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Soms kan het gebeuren dat je een bestelling wilt doen en bijvoorbeeld via iDEAL wilt betalen. Wanneer een betaalsessie te lang duurt dan wordt deze afgebroken door iDEAL waardoor je bestelling wordt geannuleerd. In een enkel geval wordt je bestelling geannuleerd vanwege een storing. Mocht je ervan overtuigd zijn dat het om een storing gaat dan kan je altijd nog een handmatige overschrijving via de bank doen, zie voor informatie de pagina Bestellen en Betalen. 
 
Kan ik een bestelling ook als Cadeau laten inpakken?
Ja. Alle relatief kleine cadeaus pakken we voor je in. Denk hierbij aan fopspenen, knuffels, hydrofiele doeken, babydekens etc. We pakken het voor je in. Geef bij je bestelling in het 'Opmerkingen' veld aan dat je het graag ingepakt wilt hebben en graag het geslacht/ de gelegenheid.
Onze inpakservice geldt enkel voor de kleinere cadeaus. Grotere cadeaus zoals de Baby Snugs, stoelen, kinderwagens en andere grote cadeaus pakken we niet in. Mocht je bij je bestelling aangeven dat jouw cadeau ingepakt moet worden maar blijkt dit voor ons in de categorie "cadeaus die we niet inpakken" te behoren dan brengen we je hiervan uiteraard op de hoogte.
 
Anders dan op de afbeelding?
Soms kan het gebeuren dat de fabrikant tussentijds een model aanpast waardoor er verandering ontstaat in het uiterlijk van het artikel. De door Jillxox getoonde afbeeldingen komen, op een uitzondering na, overeen met wat je van ons ontvangt. Ook kan de kleur afwijken doordat deze afhankelijk van je beeldscherm anders kan worden weergegeven. 
 
Het gekochte artikel is stuk gegaan. Wat nu?
Producten die stuk gaan doordat men zich niet aan de gebruikershandleiding of wasvoorschrift heeft gehouden verliezen hun garantie. Jillxox behoudt zich het recht voor om dergelijke artikelen niet te vergoeden. Jillxox zal in een dergelijk geval eerst de klacht bij de fabrikant neerleggen. Het besluit van de fabrikant is over het algemeen voor Jillxox bindend. 

Is het veilig om bij Jillxox te bestellen?
Ja. Om van een betaalsysteem als “Pay.nl” of "Afterpay" gebruik te kunnen maken, moet je je als bedrijf eerst identificeren (kvknummer, paspoort,bankgegevens) zodat Pay.nl / Afterpay weet dat jij bent wie je zegt te zijn. Bovendien zie je aan de HTTPS in de url (dat gedeelte waar de www van een website staat) dat Jillxox  gebruik maakt van een beveiligde verbinding.  Wees dus voorzichtig met websites die geen HTTPS vermelding hebben wanneer je betaald. 

Kan ik ook zelf overschrijven/overboekingen doen?
Ja. Naast de mogelijkheid om via i-Deal te betalen kan je ook zelf het bedrag voor je bestelling overmaken. Kijk voor meer informatie bij Betalen.
 
Wat houdt 'Tailor made' in?
Vanuit Jillxox leveren wij enkel de meest hip, hot en handige producten voor (aanstaande)ouders. Sommige producten zijn zelfs zo exclusief dat ze direct worden gemaakt wanneer jij dit product besteld. Dit direct maken noemen we Tailor made. De levertijd van de Tailor made producten kan afwijken van onze standaard levertijd en bedraagt maximaal 7 werkdagen. Wanneer je een Tailor made product hebt besteld, ontvang je hierover altijd schriftelijke informatie in je bevestigingsemail en informeren we je zo goed mogelijk over de verwachte leverdatum. Tailor made producten worden direct vanaf de leverancier verzonden.
 
Op Voorraad artikel is niet op voorraad. Wat nu?
Wanneer meerdere mensen hetzelfde artikel in hun winkelwagen plaatsen kan het gebeuren dat het door jou bestelde artikel onverhoopt niet meer op voorrad is. In de meeste gevallen is een artikel dat niet op voorraad al weer besteld bij de leverancier en is het binnen 2 tot 3 dagen weer op voorraad. Je wordt hierover altijd geïnformeerd wanneer het langer duurt dan de levertijd die wij doorgaans hanteren. Soms gebeurt het echter dat een artikel onverhoopt niet op voorraad is en niet meer door ons kan worden besteld doordat het uit de collectie is bij de leverancier. Dergelijke artikelen laten we dan ook meteen van je factuur vervallen. Uiteraard kan je ons altijd vragen naar de actuele voorraad van het product dat je graag wilt hebben via info(@)jillxox(punt)nl.
 
Artikel bestellen lukt niet!
Soms komt het voor dat je een keuzeoptie niet kunt aanvinken of niet verschijnt omdat het desbetreffende artikel niet beschikbaar is (in het gewenste aantal). Zo kan het voorkomen dat er bijvoorbeeld enkel een keuze kan worden gemaakt voor latex omdat de silicone variant uitverkocht is. Zodra het artikel weer voorradig is, kan je dit ook weer bestellen.
 
Mag ik mijn bestelling ook terugsturen/ retourneren?
Ja.
Een retour dien je eerst te melden volgens de Ruilen en Retour richtlijn van Jillxox. Zie voor de volledige informatie over ruilen en retourneren de desbetreffende Ruilen en Retour pagina van Jillxox. Vul hiervoor altijd het Herroepingsformulier in. LET OP! Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling dient Jillxox weer in het bezit te zijn van de retouren! Bekijk ook de voorwaarden van Jillxox. Het geld van de geretourneerde artikelen ontvang je doorgaans binnen 1-3 werkdagen weer terug op het rekeningnummer waarmee de betaling is verricht. Is dit niet het geval? Mail ons dan direct zodat we kunnen nagaan waarom je geld nog niet is teruggestort. 
 
Geld terug?
Wanneer je geld van Jill xox terugkrijgt dan wordt dit doorgaans binnen 1-3 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer waarmee de betaling is verricht. We horen het dan ook graag van je wanneer dit niet het geval is zodat we kunnen kijken waarom jij jouw geld nog niet terug hebt gekregen. Soms kan het gebeuren dat we je om informatie vragen en we daar nog geen reactie van je op hebben gehad waardoor de uitbetaling nog niet heeft plaatsgevonden. Controleer dus altijd eerst even je mail. Ook kan het voorkomen dat Jill xox jouw uitbetaling heeft verwerkt maar dit door de betaalprovider van Jill xox nog niet is verwerkt. Voor vragen over het financiele gedeelte van je bestelling neem je dan ook altijd het beste contact op met onze administratie[at]jillxox[punt]nl
 
Waarom is mijn retour geweigerd
Retouren die na de herroepingstermijn van 14 dagen aan het adres van Jillxox worden geleverd, mogen wettelijk gezien door Jillxox worden geweigerd. 
 
Waarom moet ik Jillxox informeren over de producten die ik retourneer?
Wij vragen al onze klanten die een artikel willen retourneren om dit eerst bij ons bekend te maken. Dit doen we om het risico voor de klant te minimaliseren. Op het moment dat de klant het artikel aan Jillxox retourneert is de klant verantwoordelijk voor het artikel. Dit betekent dat wanneer een artikel kwijt raakt of beschadigd bij Jillxox  aankomt, dit voor rekening is van de klant. Bovendien voorkomt dit eveneens vervelende situaties in het geval je als klant te laat bent met het retourneren van een artikel. Om er dus voor te zorgen dat het retourneren zowel voor jou als klant als voor Jillxox  soepel verloopt, vragen we je om ons eerst op de hoogte te brengen zodat we je verdere verzendinstructies kunnen sturen.
 
Kan ik ook mijn geld terug krijgen bij retourzendingen?
Ja.
Je krijgt het volledige bedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen op jouw rekening (het rekeningnummer waarmee de betaling is verricht) gestort.
Let op: Indien het om een deelzending gaat waarbij een gedeelte van de bestelling wel behouden blijft, worden de verzendkosten niet vergoed.

Moet ik verzendkosten betalen als ik een product wil ruilen?
Ja. 
Bij online aankopen is een winkel niet verplicht om de kosten van de retourzending te vergoeden. Verzendkosten van het retourneren moet je zelf betalen. Wanneer je een door Jillxox verkeerd geleverd artikel retourneert, dan zijn de kosten voor het retourneren uiteraard voor Jillxox. 
 
Verzendkosten betalen terwijl ik niks heb ontvangen?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en deze niet kan worden bezorgd door onze postbezorgdienst doordat je bijvoorbeeld een paar keer niet thuis was of een verkeerd adres hebt doorgegeven dan krijgt Jillxox dergelijke bestellingen terug. Wil je jouw bestelling dan toch nog graag ontvangen dan sturen we je deze graag toe maar vragen we wel nogmaals verzendkosten te betalen. Consumenten van wie Jillxox de bestelling retour krijgt doordat ze niet thuis zijn of het adres niet juist is, kunnen er ook voor kiezen om de bestelling dan te annuleren. De verzendkosten voor de heenzending vergoeden we in dit geval niet enkel de producten die retour zijn gekomen. Als consument ben je zelf verantwoordelijkheid voor de juistheid van het af te leveren adres alsmede met alle andere gegevens die nodig zijn voor een juiste verzending. 
 
Wat is heenzending/ retourzending?
Producten die we je toesturen vallen onder de heenzending. Producten die je aan Jillxox terugstuurt noemen we de retourzending.
 
Nul euro product
Producten met een prijs van nul euro kunnen niet worden afgerekend. Dergelijke producten staan enkel klaar om op de site te worden geplaatst. Zodra deze producten gereed zijn voor de verkoop verschijnt het bedrag.
 
Waar kan ik terecht met mijn klacht
We zouden het erg vervelend vinden als Jillxox niet aan jouw behoeften voldoet. Daarom worden we graag door jou op de hoogte gebracht via een e-mail aan info(@)jillxox.(nl) zodat we gezamenlijk naar een oplossing kunnen werken die voor ons beiden voor tevredenheid zorgt. Klik hier en bekijk onze volledige Klachtenprocedure. Komen we er niet uit dan is er altijd nog de Geschillencommissie, klik hier voor info.
 

Kortingscode/ cadeaubon
Wanneer je een kortingscode hebt dan shop je zoals je altijd doet. Klik voor dat je gaat afrekenen op het pijltje naast 'Winkelwagen' en kies voor 'Bekijken'. Klik op het rondje bij 'Gebruik jouw kortingscode' en vul jouw speciale kortingscode in. Bij het afrekengedeelte in het betaalproces zie je dat jouw kortingscode is verrekend. Heb je een persoonlijke kortingscode ontvangen omdat je een account hebt aangemaakt of gebruik maakt van een cadeau coupon, log dan eerst in om gebruik te kunnen maken van jouw kortingscode.  Kijk voor meer informatie op http://jillxox.nl/kortingscode
Hi, ik ben Jill.

LET OP: kortingscode is niet geldig icm andere acties/ kortingen of wanneer je de code al een keer hebt gebruikt. Kortingen kunnen niet achteraf, dus na betaling, alsnog worden berekend.